24.08.2009

Balkondaki Bebekler


Ağustos biterken benim balkondaki bebekler de büyüyorlar. Bu sıralar poyraz çok sert esiyor, inşallah onlara bir zarar vermeden, güneşin de kuvveti bitmeden kızarırlar ve daha da büyürler. Hala yeni açan çiçekler var bakalım meyvaya dönüşeceklermi.
Son üç haftadır Mutlukent pazarında tesadüfen bulduğum pembe domatesleri nasıl hayranlıkla seyrettiğimi görmeniz lazım. Bu sene Antalya'da ve Bodrum Gündoğan'da pazarlarda pembe domates dedikleri cinsten bulmuş ve almıştım. Ama hiçbirisi bunlar kadar lezzetli ve renkleri, yapıları, kokusu itibariyle bu kadar sıhhatli değillerdi. Bizim Mutlukent pazarına, cumartesi günleri yaşlıca bir teyze ile kocası getiriyor bunlari ve kilosu 2 tl den satıyorlar. Gebzenin arkalarında bir köy ismi söylediler orada evvelden beri yetiştirirlermiş. Her hafta alıyorum, afiyetle yiyiyorum ve tohumlarını biriktiriyorum, inşallah gruba göndereceğim. Sizler de göresiniz istedim. Sol başta gördüğünüz bir büyük 2 küçük domates 2 kg yakın geldi. Altları da çok düzgün, lekeli değil, etleri çok güzel.





1 yorum:

  1. İşte en sonunda oldu gördünüz mü? Demek ki Mutlukent'e gitmek gerekmiş!
    Kutluyoruz,
    Sevgiyle,sağlıkla...

    TANSUG'lar

    YanıtlaSil